SORRY FÖR DÅLIG UPDATERING!

Igår så mötte jag och Linnea Ella vi busshållsplatsen
vi skulle till smedby men så fick Émelie sjus så vi åkte med henne
och i smedby så mötte vi Asya och en som heter Rebecca:)
Vi hade det lite skojjsigt!
Men sen så gick vi alla till grimsta och där mötte vi Fanny, Eddie, Kimse och robbin
aa juste det var jonte b ochså..
Men sen precis när vi hade kommit dit så skulle asya och rebecka hem
så dom gick hem men jag och ella och emelie och linnea va med fanny och dom
sen åkte typ jonte b hem och då drog vi till gården och typ gjorde inget,
och sen gick jag och linnea hem till mig hon skulle ju sova hos  mig och
då tittade vi på meangirls den va bra men jag har sett den förut:)
Men sen så.....................................................................
.....................................................................................
...............................................................
......................................
och sden gick jag och linnea och la oss vid ett haha tidigt.
Och nu har vi vaknat för typ en halvtimme sen och nu ska
jag ladda ner låter till mobilen:)
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0