STÄDAT:)

Nu sitter ajg och lyssnar på musik och gör inget, jag har gjort klart matteläxan och sen så har jag damsugigt och tädat lite i mitt rum mamma tyckte det behövdes det hade blivit skitstökigt på två dar så hon fick lite damp
men jag har inte packat för jag har läst i min nya vecorevyn dom kommer jätte ofta och så fick jag min solo tidning idag som jag har väntat på i år och dar så snart ska jag få en neccesär och mineral puder tror jag det ingick typ jag vet inte...
Men nu ska jag packa jag fattar inte varför jag sitter inne på en fredagkväll men jag vet inte kanske träffar någon om någon kan eller juste det går ju inte för......
eller vi får se det beror på vem jag träffar men nu ska jag packa det sista:)
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0